Meilė.

Laimė.

Sveikata.

Tai kertiniai mūsų darbo principai, kuriuos įkvėpė sąmoningo verslo judėjimas JAV ir Vakarų Europoje. Šiais principais vadovaujamės bendraudami su savo klientais, partneriais ir kolegomis. Rezultatas nuostabus, nes visi pasiekia maksimalius rezultatus.

Bet apie viską iš pradžių...

Mylime savo darbą. Esame laimingi būdami kartu. Sveikai bendraujame su kolegomis ir klientais.

Kai myli savo darbą, savo profesiją ir kolegas, su kuriais kiekvieną dieną sieki pačių aukščiausių tikslų reklamos ir rinkodaros srityje, kiekviena diena darbe atneša tik malonumą. Daugybė tyrimų įrodė, kad atsidavimas darbui yra tiesiogiai susijęs su produktyvumu. Mes ne šiaip sau mylime savo darbą – mes dirbame našiai ir efektyviai.

Kai darbuotojas laimingas savo darbo vietoje, stresas eliminuojamas iki minimumo, visos darbinės užduotys atliekamos laiku ir be jokių atidėliojimų. Tai dar vienas įrodymas, kad tokia darbo aplinka duoda geresnius rezultatus, nesvarbu, su kokios apimties projektais dirbame ir kas mūsų klientai – vietinė parduotuvėlė ar tarptautinė korporacija kitapus žemynų, vandenynų.

Sveika darbo aplinka prisideda prie aukščiausių tikslų siekimo. Mes tai vadiname darbovietės sveikata. Ji apima visų darbuotojų fizinę ir dvasinę sveikatą, sveikus santykius tarp vadovo ir pavaldinių, sveikus santykius tarp darbuotojų ir klientų bei užsakovų. Sveikata versle rodo jo tvarumą ir sąmoningumą, su tokiomis įmonėmis darbuotojai lieka ilgus metus ir demonstruoja ypatingą lojalumą, ištikimybę, o darbe – efektyvumą ir pasišventimą.

Mūsų darbe visos trys vertybės yra diegiamos jau kuris laikas. Rezultatas – laimingi darbuotojai, atsakingi už kiekvieno projekto rezultatus, sėkmingi vadovai, savo pavyzdžiu užkrečiantys meile darbui vis naujus ir naujus kolegas, patenkinti akcininkai, stebėdami, kaip verslas duoda grąžą.

Mes esame reklamos ir rinkodaros profesionalai, dirbantys visuose žemynuose, įveikiantys visus vandenynus ir iššūkius, su kuriais susiduriame kiekvieną dieną.

Norite maksimalių rezultatų? Kvieskite mus į pagalbą – padarysime viską, kas įmanoma ir neįmanoma, kad jūsų verslas suklestėtų.

Kas yra sąmoningas verslas?

Sąmoningas verslas yra XX amžiaus „išradimas“. Sąmoningo verslo (conscious business) terminas atsirado dar praeito šimtmečio 7-me dešimtmetyje, prasidėjus aplinkosaugos judėjimams. Kai kurie verslininkai susirūpino, kad verslas netaptų šiuolaikinė vergija, kur viskas atitenka verslo savininkui. Taip atsirado idėja, kad verslas turi apimti trigubą tikslą – uždirbti pinigus, rūpintis socialine aplinka ir tausoti gamtą.

XXI amžiuje tokio verslo idėjos pradėjo plisti dar labiau. Mokslas ir verslas sutinka – esame padarę daug žalos savo aplinkai ir gamtai. Dėl to turime pasirūpinti ne tik gaunamu pelnu, bet ir aplinka, kurioje gyvename patys ir mūsų darbuotojai.

Ar aplinkosauga, socialinė politika ir pelno siekimas yra suderinami?

Vis daugiau ir daugiau tarptautinių kompanijų jungiasi prie  sąmoningo verslo idėjas propaguojančių organizacijų ir siekia vadovautis minėtais principais. Ne tik iš paslaugų, bet ir gamybos srities. Tai gana sudėtinga, tačiau įmanoma.

Norint tapti sąmoningu verslu, reikia imtis drastiškų pokyčių. Pirmiausiai keičiasi vadyba ir vadovavimas. Kompanijų lyderiai stengiasi dirbti kartu su savo darbuotojais, o ne juos valdyti, kaip žemvaldžiai ar monarchai.

Darbuotojams sukuriamos tokios darbo sąlygos, kad jie jaustųsi laimingi, sveiki ir mylėtų savo darbą bei profesiją. Tada darbuotojai dirba kur kas efektyviau ir yra lojalesni.

Galiausiai pradedama dirbti su aplinka ir jos išsaugojimu. Atsisakoma smarkiai aplinką teršiančių veiksnių, darbuotojai persikelia į aplinkai draugiškas biuro patalpas, naudojasi tvariais sprendimais. Taip visi prisideda prie aplinkosaugos. Maža to, verslas dalį savo pelno investuoja į socialines programas, kurių tikslas – pagerinti ne tik darbuotojų, bet ir aplink esančių bendruomenių gyvenimą. Pamažu verslas pradeda daugiau duoti, negu imti. Taip tampama sąmoningu verslu.

Socialus verslas ar sąmoningas verslas?

Dažnai girdime socialaus verslo sąvoką. Ar tai tas pats, kas sąmoningas verslas? Sąmoningas verslas yra kur kas platesnė sąvoka, nei socialus verslas, kuris be pelno siekia ir kai kurių socialinių tikslų. Sąmoningas verslas dar papildomai rūpinasi ir aplinka bei jos išsaugojimu, ne vien tik prisideda prie socialinių iniciatyvų. Tai žiedinės ekonomikos dalis, kuri pastaruoju metu sulaukia vis daugiau dėmesio iš visuomenės ir politikų.

Norėtumėte sužinoti, kaip tapti sąmoningu verslu? Pasikalbėkime apie perspektyvas. Susisiekime jau dabar!